Zpět

Ako vyzerá úspešný web?

Přidáno: 14:15, 17.08.2017 Počet shlédnutí: 748

17 August 2017

Ako vylepšiť svoj web? Inšpirujte sa overenými tipmi od skúsených odborníkov a marketérov.

Ako vyzerá úspešný web?

Kritérií úspešného e-shopu je mnoho. Najčastejšie sa kladie dôraz na moderný a responzívny webdizajn.

S tým jednoznačne súhlasíme. Prvý dojem je veľmi dôležitý, ako na notebooku, tak i na mobilných zariadeniach.

Nesmieme však zabúdať na pravidlá použiteľnosti. Musíme rešpektovať individuálne potreby jednotlivých zákazníkov. Každý z nich sa u Vás musí vedieť ľahko a rýchlo zorientovať a nájsť to, čo potrebuje.

Napríklad podrobné informácie o produkte, detailné fotografie a skladovú dostupnosť atď.

 

Všetky základné prvky úspešného e-shopu nájdete aj vo Vašom e-shope od INTEO. Teraz už je len na Vás, ako ich využijete vo svoj prospech.

Ako vyzerá ideálna produktová stránka sa dočítate aj v článku Mareka Šulíka z Visibility.

 

ČO BY NA VAŠOM WEBE ROZHODNE NEMALO BYŤ

 

1. GIF na titulke

Áno, perfektné gifko si priam pýta umiestnenie na titulke Vášho webu. Počítajte však s tým, že výrazne spomalí načítanie Vášho webu. Ak ste si práve cez PPC "odchytili" zákazníka v dovolenkovej destinácii s obmedzenejším internetovým pripojením, hneď ho aj strácate. Nevyhadzujte svoje financie von oknom! :)

 

2. AutoPLAY

Automatické prehrávanie mp3 alebo videa už vôbec nie je trendy. V začiatkoch "internetov" bolo fajn odlíšiť sa a zaujať napr. aj počítadlom návštev alebo predpoveďou počasia. Vy ale máte v rukách efektívnejšie nástroje, ktoré zaujmú Vašich návštevníkov. Napríklad bonusový systém, čo poviete?

 

3. Privítanie

"Vítame Vás na našom webe, sme veľmi radi, že ste k nám prišli..." V online svete poďte radšej rovno k veci, nestrácajte čas podobnými frázami. Predstavte radšej výhody nákupu u Vás, Vašu ponuku alebo novinky.

 

4. JA, MY

Egocentricky ladený obsah, korý prehnane prezentuje Vaše úspechy alebo získané ocenenia, pôsobí skôr ako vystatovanie. Porozprávajte svoj skutočný príbeh, zaujme tak oveľa viac. #storytelling je základom úspechu Vašej obsahovej stratégie.

 

5. Preklepy

Sme len ľudia a každý sa môže pomýliť. Ak však chcete pôsobiť ako odborníci vo svojej oblasti, základné pravidlá slovenského pravopisu treba ovládať. Nikdy nie je na škodu mať po ruke napríklad pravopisný ebook :).

 

Veríme, že sme Vás v rámci inovácií webu či internetového obchodu inšpirovali.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám poradíme :).

 

Diskuse

(0 komentářů)
Žádné komentáře