Live chat
Priblížte sa Vašim zákazníkom ešte viac, zriadťe si Live chat!
Čo je Live chat?
Prostredníctvom Live chatu (online podpora) môžete komunikovať (písať si, chatovať) s Vašimi zákazníkmi práve v tej chvíli keď Vás potrebujú (napr. ihneď získať informácie o službe či produkte, ktorý poskytujete). Na Vašej stránke sa neustále zobrazuje tlačidlo s Live chatom, ktoré je online alebo offline v závislosti od toho či ste prihlásený a pripravený odpovedať Vašim zákazníkom.
Floxi túto službu neobsahuje, avšak umožňuje vložiť live chat na stránky cez blok HTML.
Firmy poskytujúce live chat:
Ako to funguje?
Návštevník príde na Vašu webovú stránku či e-shop a v prípade otázok jednoducho klikne na Tlačidlo Livechatu, ktoré ho spojí s Vami (v prípade, že ste online - prístupný). Vám o tom príde správa do Live chat administrácie, kde sa môžete rozhodnúť či hovor prijať, odmietnuť, posunúť ho na ďalšieho operátora,...
V prípade Vašej neprítomnosti je tlačidlo offline - nedostupný. V takomto prípade Vám však klient môže poslať správu, ktorá sa doručí na Vami určený e-mail.
Live chat si objednajte (alebo iba otestujte na xxx dní) u poskytovateľa. Ten Vám na mail zašle prihlasovacie údaje a tiež kód, ktorý je nutné si vložiť do administrácie Vašej stránky.
Ako pridať Live chat na Vašu webovú stránku?
Vo Vašej administácií si otvorte ľubovoľnú stránku a vytvorte nový blok.
V Rozšírených vyberte HTML kód, ako Oblasť zvoľte Pätu stránky a Uložte.
Otvorte si tento blok a do okna Upraviť HTML kód vložte kód, ktorý Vám vygeneroval systém poskytovateľa Live chatu.
Ak si želáte, aby sa tento blok s Live chatom zobrazoval na každej podstránke, choďte do Nastavení bloku, kde označte v riadku Globálny blok políčko - Zobraziť blok na všetkých stránkach a Uložte.
Hotovo, tlačidlo s livechatom sa zobrazuje na Vašich stránkach.
V administrácií Vášho live chatu sa prihláste ako operátor a dajte sa do stavu online.