-
Admin
- Základné otázky
- Administrácia
- Legislatíva
- Domény
- Design, úpravy šablóny
- DPH nastavenie
- E-maily a SMS
- Hromadná úprava dát - import, export
- Jazyková verzia web stránky
- Live chat
- Objednávka webstránky od Inteo
- Vkladanie a správa položiek v menu
- Tvorba eshopu
- Tvorba obsahových www stránok
- Porovnávače tovaru, XML feed
- Správa objednávok a faktúr
- Zľavy, kupóny, bonusy
- Používatelia, správa klientov
- Ako nahrať súbory
- Výhody Inteo
- Doprava, dopravcovia, balíkomaty
- Platobné a splátkové systémy
- Sociálne siete a Inteo
- Práca s blokmi
- Objednávky, Fakturácia
- Produkty
-
SEO, marketing
Internetový obchod spĺňa podmienky SAEC certifikácie a smerníc EÚ
Skupinu funkcií pre internetový obchod a objednávku z web stránky sme naprogramovali tak, aby spĺňala všetky podmienky pre udelenie certifikátu združenia SAEC.
Po konzultáciách s poradcami SAEC sme dopracovali zhrnutie objednávky pred odoslaním tovaru, či potvrdenie objednávky, ktoré je zaslané na e-mail kupujúceho.
Okrem toho vie administrátor internetového obchodu sledovať, kedy boli objednávky doručené (presná hodina a minúta), čo je dôležité pre možnosť internetovú objednávku stornovať kupujúcim (do 48 hodín od jej zadania).
Administrátor internetového obchodu komunikuje s kupujúcimi aj pri zmene stavu objednávky, kupujúci sa môžu na webe prihlásiť a vidia všetky svoje objednávky, stav ich vyriadenia.